Про мене

Моє фото
Вітаю всіх хто завітав до мого Хобіленду. Мене звати Марина. Живу і творю у славетному місті Києві. Раніше я захоплювалась тільки в'язанням, потім шиттям, сьогодні я зрозуміла, що у світі рукоділля стільки всього незвіданого мною та цікавого... що рамки моїх захоплень значно розширився. Про всі мої походеньки ви дізнаєтесь у моєму блозі. Заходьте в гості, сподіваюсь всім буде цікаво! Завжди рада новим знайомствам)))

суботу, 4 квітня 2015 р.

Пасхальні кролики

Привіт! Я трошки пропала... бо вже вийшла на роботу. Думала, що ця декретна відпустка буде до 3 років, але не витримала і от я уже в робочому строю. На хобі часу залишилось мало, але все таки він залишився і я його використовую із ще біьшою насолодою.
Сьогодні покажу простеньких і всім відомих пасхальних кроликів. Вийшли вони такими казковими і весняними.


2 коментарі: